هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

حلفای هولام کوشولو

1390/11/10 12:24
نویسنده : مامان بابا
442 بازدید
اشتراک گذاری

شیام من هولام هشتمتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

چن لوژه مامانی تنفل شده نمیاد واشم بنویسه منم دش به کال شدم وخودم امدم که از شیرین کالیام بگم که شب و لوژو واشه مامانی نژاشتم ههههههههههههههماچماچماچ

اخه من خیلی باژی کردنو دوش دارم وهمیشه دالم باژی میکنم به قول مامانی همیشه تو مسابقه دو هشتم شبا تا شاعت 2شب نمیژازم مامانی لالا کنه  من نی نی بدی نیشتم ناراحتتعجبولی فقط با مامانی باژی میکنم اخه هنوز تو دل مامانی هشتم خیلی نمونده بیام پیشه مامان وبابایی دیکه اون وقت ژیاد مامانی رو اژیت نمی کنم وبا اشباب باژیام باژی میکنم

تاژه صبح ژود هم اونقد ول ول می خولم تا مامانی بیدال شه وبله شبحونه بخولیم اخه یه کمی شکموم

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

من بلم لا یی باییییی دوشتای خوبم

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

راحله
22 اسفند 90 8:40
ای جوووووووونم چه پسمل بلایی شده اقا هورام هوراد منم خیلی شیطونه جفت پا میاد تو پهلوم
ارشیا خان
18 فروردین 91 23:35
سلام . بو ادامه تان نداوه؟ خوداوند له ژیر سایه ی دایک و باب گه وری کا. شیعری دایک زور جوان بود دست خوش . سرمان لی هلینن