هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

تست بارداری

1390/7/12 11:18
نویسنده : مامان بابا
358 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز که تست بارداری دادم هیچوقت یادم نمیره  ۲۷ شهریور بود

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

اون روز خونه پدر بزرگت بودم(باباسعید)خاله لیلاوخاله امنه هم اونجا بودن مثل همیشه خاله امنه غذادرست کرد من عاشق دست پخته خاله امنه بودم وای اون روز چقدر حالم بد بود اول فکر کردم مسموم شدم تاعصر داشتم میمردم پدرت هم رفته بود مسافرت منو بابایی خیلی منتظرت بودیم برای همین احساس کردم این نشونه ای از امدن نی نی کچولو عزیزمامان وبابا باشهبرای همین  به هلاله (خاله کوچیکت)گفتم بره بی بی چک واسم بیاره نزدیک غروب بابای امد ومنم با بابایی امدم خونه خودمون بابای حالش زیاد خوب نبود رفت استراحت بکنه منم کمی کار خونه انجام دادم یادم امد که تست تو کیف هست رفتم درش اوردم وای خدایا وقتی دیدم جواب مثبت بود ازخوشحالی گریم گرفت به بابا یی نشون دادم بابات ازخوشحالی یادش رفت که مریض بودمحکم بغلم کرد منو بوسید وای خدای من منم مامان میشم ازخوشحالی اشک چشمامو خیس کرده بود عزیزم خیلی دوست داریم .نی نی کچولو مامان وبابا منتظرت هستن که زود بیایی پیششون

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

                                       Kiss Scraps and Graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سید کوچولو
12 مهر 90 11:22
ایشالله یه نی نی خوشگل و سالم دنیا بیارین