هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

انتظار...............

1390/11/3 12:43
نویسنده : مامان بابا
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلم خوبی مامانی ببخش خجالت یه مدتی نتونستم بیام وبرات بنویسم

از دست مامانی ناراحت نشی گلمماچ

امروز امدم که بهت بگم چند روز دیگه میرم سونو تعین جنسیت یعنی به زودی میدونم که  تو دخمل نازوملوسی

یاپسمل شیتون میتون

من وبابایی دعامکنیم که زود بیای پیشمون وصورت نازتو ببینیم وایی اگه بدونی چقدر منتظر اون لحظه هستم که بیای بغلم  ونازت کنم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

نی نی گلم  الان من که دارم برات مینویسم بابایی داره واسم میوه میاره وگفت برات بنویسم  تا بدونی چه بابایه خوبی داری

 نی نی گلم بابایی خیلی مواظب من وتوس خیلی دوسمون داره خیلی به من کمک میکنه

دستش درد نکنه بابایی منو نی نی دوست داریم خیلی خیلی زیادماچماچماچ

وخدا تورو برای منونی نی کوچولو نگه داره

 

                                                                              

واحد گیان دلکم زور سپاس بو هموشتک زور خوشت گرک تاقه خوشه ویسکم

 

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)