هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

خاله نگین

1390/11/4 15:00
نویسنده : مامان بابا
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواهر زادهی عزیزم امیدوارم حاله خودت و مامانی خوب باشه من خاله ات نگینم البته دوتا خاله ی دیگه هم داری یکی شون ازمن بزرگتره که اسمش اجی اسرین و اون یکی خاله ات که از من کوچیک تره اسمش هلاله اس و دوتا دایی هم داری که دایی بزرگت میشه که یه سال از خاله اسرینت کوچیکه و اون یکی داییت فقط چهار ساله شه هورام جان میدونم دایی کوچیکه خیلی کوچولو ولی اشکالی نداره قربونت برم راستی من دوس دارم که اسمت اریوان باشه ولی مامان و بابایت میگن میخوان اول اسمت با ه شروع بشه ... خب عزیزم من میخوام برم خونه ی خودمون چون از دیروز با خاله و دایی کوچولوت خونه شما هستیم باید برگردیم چون مامان بزرگ و بابا بزرگ تنها هستن زود بیا چون منتظریم که صورت خوشگلت ببینیم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتت داااااااااااااااااااارمممممممممممم عززززززززززززززززیززززززززززززززززززم باااااااااااااااااااااااااااااااااااای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

افسانه
9 بهمن 90 15:43
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جانم به سلامتی انشاالله .... شیرینی سلامتی یادت نره ها...