هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

تکون خوردنت

1390/11/2 23:58
نویسنده : مامان بابا
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم خوبی عزیزم مامانی فدات بشه

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسر گلم مامانی یکم بی تجربس می بخشی که ندونستم اولین بار که تکون خوردی کی بود تا برات بنویسم اخه تو اولین نی نی مامان هستی دیگه

ناراحت نشی عزیز دل مامان

بزار واست بگم جریان تکون خوردنت

یه روز رفتم پیش خاله اسی(اسرین)تقریبا سه چهار روزی میشد که می دونستم تو دلم یه پسر قند وعسل دارم

با خاله حرف میزدیم خاله بهم گفت: راستی نی نی تکون نمیخوره؟  (منم بی تجربم دیگه)گفتم :نه تکون نمی خوره  خاله گفت:الانا باید تکون بخوره تکون خوردنش مثل ضربان قلبه

به خاله گفتم:راست میگی یه چن وقتی این جوری میشم وخاله اسی کلی خندید

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

وای پسر گلم ببخش که ندونستمخجالت

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩ 

حالا از شیطونیات بگم

الهی من فدات شم

وقتی صبح که از خواب بیدر میشم هیچی تکون نمی خوری چون گرسنه و خواب آلو هستی ولی ولی به محض اینکه سیر بشی وسر حال بیای تازه ورزش کردنت شرع میشه  انگار تو مسابقات دو شرکت میکنی

قربونت برم من

وقتی من خوشحال باشمو نگو......... انگارتو عروسی هستیwedding bells animation

ولی اگه ناراحت باشم اصلا تکون نمی خوری ببخش گل پسرم که این مدت خیلی ناراحت بودم وهمیشه گریه می کردم اخه بعضیا خیلی باهام بدن ولی من هیچوقت کاری نکردم که کسی رو ناراحت کنم نمیدونم اخه واسه چی  اونا باهام بدن شکر خدا که بابایی خوبه وبه حرف هیچ کس گوش نمید این خیلی خوشحالم میکنه که بابایی ادم فهمیده وخوبیه ومن وتو رو خیلی دوست داره ناراحت نشی که بابایی نمیاد واست حرف دلشو بنویسه اخه ازصبح تا شب سرکار میره و خیلی براش سخته وخیلی  خسته میشهاوه

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

بابای منو نی نی کوچولو ازت ممنونیم که به خاطر ما این همه سختی رو تحمل میکنی وخیلی دوست داریم ویه عالمه بوس برات میفرستیم

شکلک های شباهنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)