هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

راز..........

1390/10/1 22:55
نویسنده : مامان بابا
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم خوبی مامانی خیلی دوست دارم 

رازفرشته...........میدونی یعنی چی؟

من به تو میگم راز میدونی چرا؟

چون تو رازی هستسی که خدا بهم داد وتودلم داری رشد میکنی تا حالا نمیدونستم که دختری یاپسر واسه همین راز هستی گلم ولی ولی............................

امروز 1/10/1390 ساعت 9 صبح با بابایی رفتیم سونو گرافی تارازتو بدونیم  یعنی بدونیم که پسری یا دختر خیلی دل شوره داشتم تا وقتی که دکتر امد داشتم دیونه می شدم یه حس عجیبی داشتم  نمی تونم توصیفش کنم

دکتر بهم گفت که نی نی نازی که تودلم هستش یه  پسر نازه  وسالم خدایا شکرت واسه این هدیه که بهم دادی قول میدم خوب ازش مراقبت کنم وقتی بهم گفت از خوشحالی نمی دونستم چه کار کنم بابایی هم خیلی خوشحال بود چشماش برق عجیبی می زد از خوشحالی زبونش بند شده بود وفقط نگاهت می کرد وای پسر نازم اگه بدونی چقدر من وبابا منتظر این لحظه بودیم

 

            خدایا شکرت واسه این نی نی گل که بهم دادی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آوینا
30 دی 90 23:58
سلام خانومی مثل اینکه شما کرد هستین به سلامتی ایشالله زایمان راحتی داشته باشی منم نیمچه کردم ویه کمی از نوشته های کردیتون رو فهمیدم خوشحال میشم پیش ما بیاین.
ابوالفضل
1 بهمن 90 22:18