هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

برگشت بابایی

1390/7/22 18:32
نویسنده : مامان بابا
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم خوبی مامانی؟ 

عزیزم بابایی برگشت خونه وایی اگه بدونی چقدر دلم واسش تنگ شده بود نی نی خوشکلم بابایی کلی بوست کرد اونم خیلی دلش برامون تنگ شده بود خلاصه نی نی خوشکلم وقتی بابایی امد من وتورو دعوت کرد که سه تایی باهم بریم دریاچه نی نی جونم کلی خوش گذشت عکس وفیلم هم گرفتم که وقتی بزرگ شدی همه رونگاه کنی نی نی جون بابایی از صبح تاشب پیش منو توبود رفتیم خرید کلی گشتیم  ورفتیم سیسمونی واسه نی نی عزیزم انتخاب کردیم عزیزم من هنوز نمیدونم که دختری یاپسر واسه همین میخوام واست سیسمونی رنگ سبز بگیرم اخه من خیلی عجله دارم که زود زود سیسمونیتو کامل کنم ولی تخت که خوشکل باشه پیدا نکردم چند تایی تخت دیدم ولی بابایی نپسندید منم زیاد خوشم نیومدولی نی نی جون بازم میگردم وخوشکل ترین سیسمونی رو واست می گیرم

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)