هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

مسافرت بابایی

1390/7/19 18:34
نویسنده : مامان بابا
323 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی خوشکلم حالش خوبه؟

مامانی قربونش بره

          

نی نی ام امروز برای اولین بار بابایی رفت مسافرت صبح زود ساعت٦ رفت خیلی دلم گرفت اخه من وبابایی تا الان ازهم دور نشدیم خیلی دلم براش تنگ شده ولی عزیزم بابایی قراره فردابرگرده (اگه کارش تموم بشه) از خدا میخوام بابایی صحیح وسلامت برگرده پیشمون بابایی من ونی نی خیلی دوست داریم. زود بیا یی پیشمون اخه دلمون برات تنگ شده

 

                                          

 

                                            

 

 

 

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا ایمان نی نی
23 مهر 90 13:06
سلام هناسه جون خیلی وبلاگ زیبایی داری عزیزم نی نی منو هم خدا بهم 20 مرداد داده تو ماه مبارک رمضون . ایشاله نی نی هامون صحیح و سالم بدنیا بیاند .
ثمين
29 مهر 90 17:04
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
شيلا
28 آذر 90 20:34
سلام هتاو جان عزیزم وقتی اسم وبلاگتو دیدم سریع اومدم منم کرد هستم و مثل شما باردار و منتظر خوشحالم میکنی لینکم کنی منم لینکت میکنم تا در دسترس باشی