هورام هورام ، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

ببی جوانکه ی دایه و بابه

سلام نی نی خوشکلم

1390/7/14 11:25
نویسنده : مامان بابا
342 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز نتونستم چیزی واست بنویسم اخه همش دکتر بودم وازمایش می دادم  عزیزم سونوگرافی دادم والان که دارم واست مینویسم نی نی عزیزم ٧هفته و٦ روز داری یعنی از ٢١مرداد خدا تو روبهمون داده خدا روشکر میکنم هورا واسه این همه خوشی که بهم داده  

 

                      

بابایی خیلی خوشحاله  خیلی دوست داره بیشتر شبها که نصف شب از خواب بیدار میشم میبینم که بابایی دستشو گذاشته رو شکمم وداره نازت میکنه خودش خوابه ولی میدونم تو خوابم به فکر ماست چندشب پیش با بابایی رفته بودیم پیاده روییم بابایی گفت متفکر نمیشه نی نی مون زود بیاد پیشمون.  گفتم  مثلا کی؟  گفت مثلا دو ماهه به دنیا بیاد کلی خندیدم خنده بابایی میگه دوست داره زود تر ببیندت بابایی دیشب میگفت یک سال دیگه تو امدی وزندگی مارو شیرین تر می کنی وای نی نی جون بابایی خیلی عجله داره نمیدونم چکارش کنم نی نی خوشکلم منم خیلی دوست دارم زود بیای پیشمون والبته دوست دارم سالم وقوی باشه  وهر کاری انجام میدم تا بهتر رشت کنی نی نی خوشکلم فعلا من میرم ولی بازم میام بایه عالمه حرف

                                                  

 

 

                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پریا
14 مهر 90 12:42
سلام مامان منتظر به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدی اگه مشکلی در مورد وبلاگ نویسی داشتین در خدمتم اینم آدرس وبلاگمه http://ghab-o-shishe.niniweblog.com راستی می تونی سن نی نی تو بالای صفحه بذاری خوش باشین